تولد دلفین

فردا تولد دلفین هست و من اصلا دلم نمیخواست بهش تبریک بگم، راستش اولش فکر کردم خوب این قدر تولدش رو خوب تبریک میگم و میترکونم که خجالت بکشه و چند روزم سر اینکه چه خلاقیت هایی به خرج بدم کلی فکر کردم و سرچ کردم با خودم گفتم شاید آخرین تولدی باشه که تبریک میگی ولی بازم دلم رضا نبود. راستش اون تولد منو تبریک نگفت و من بیست و چهار ساعت روز تولدمو همش منتظر بودم یه پیامی ازش برسه که نرسید منم بی خیال شدم که فردا عصرش پیام داد که فکر نکنی تولدتو یادم رفته مریض بودم بیمارستان بودم و این حرف ها منم خیلی سرد تشکر کردم گفت کادو واست پست کنم منم گفتم نمیخوام. راستش اگه تبریک نگفته بود حالم بهتر بود ولی از تبریکش از پیشنهاد کادوش از همه ی رفتاراش چندشم میشد. روز ولنتاین من هیچ پیامی ندادم اونم نداد فقط ساعت های ده شب این ها بود اومد یه دعوا سر یه چیز بیخود راه انداخت و چهارتا تیکه بارم کرد و رفت. اصلا به رو خودش نیاورد که عصبیه که چرا من ولنتاین رو تبریک نگفتم منم به رو خودم نیاوردم که ولنتاین هست. روز زن هم که تبریک نگفت هر چند اون روز قهر بودیم ولی یه پروفایل واسه مامانش گذاشت که تا ده روز پروفایل بود فقط هم هدفش حرص دادن من بود تو این همه سالی که باهاشم میشناسمش همیشه واسه مامان باباش کادو میخره اونم کادوی گرون و خوب ولی هیچ وقت تو فضای مجازی جارو جنجال واسه تبریک راه نمیندازه، پس هدفش فقط اذیت کردن من بود. امروزم که باز هشت مارس هست روز جهانی زن هست تبریک نگفت. خلاصه اصلا دلم نمیخواد فردا بهش تبریک بگم فلذا یه چند تا گیف مسخره واسش فرستادم و الکی پیشاپیش تبریک گفتم و بهونه آوردم گوشیمو میخوام بدم تعمیر فقط به این دلیل که فردا که روز تولدشه تبریک نگم. فکر کنم از این به بعد نه جواب پیام هاشو بدم نه تلفن هاش رو و نه حتی تلگرام رو سین کنم. نمیخوام ازش خداحافظی کنم رسما ولی از طرفی هم نمیخوام هیچ وقت دیگه تو زندگیم آدم پررنگی باشه، تا یه هفته پیش فکر میکردم مشکل از من بوده ولی میبینم واقعا من مقصر نیستم و خودش هم همیشه با من بدرفتاری کرده این جور آدمی رو باید بدون خداحافظی بدون هیچ حرفی رها کرد و رفت. 

نظرات 4 + ارسال نظر
آگوستینا شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 23:48 http://augustina.blogfa.com

ریواس عزیز پیام پر مهرتو خوندم قلبم گرم شد
امیدوارم رابطه ات با دلفین به سرانجامی برسه که تو احساس خوشایندی داشته باشی
روزای قبل سال نو بهترین روزای سال هستن
از دستشون نده

خیلی خوشحالم از گرمی قلبت، فکر میکنم گاهی وقت ها علی رغم دوست داشتن باید قید یه سری چیزها رو بزنیم. واقعا همین طوره خصوصا شلوغی بازار و مردمی که در تب و تاب خرید هستند.

میم شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 20:51 http://baghegolabi.blogsky.com

خوشم اومد از اینکه براش چن تا گیف فرستادی و گفتی گوشیت خرابه همون تلافی کار خودش بود انگاری

تقریبا همین طور به نظر میاد، اما عمدی بودن رفتارم و یه جورایی تلافی کردن قابل پیش بینی بود پس خیلی هم شوکه نشد که بخواد ناراحت بشه یا واکنشی نشان دهد.

beny20 شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 00:59 http://beny20.blogsky.com

چه ماجرایی داری تو

متاسفانه با رفتارت ، و یا با دوست داشتنه زیاد ،
به چنین آدمی اونقد قدرت دادی ، که شاید عادی شدی براش ..

یه وقتایی حتی دوست داشتن حسه بد میاره ،
حتی حسای مثبت نتیجه اش منفیش میشه ،
فقط به این دلیل که داری جای بدی وقت میذاری ..
یعنی شاید جای خوبی بوده ، ولی بد شده ،
یعنی طرف قبلا بد نبود ، حالا بد شده ،
یعنی خب دیگه نباید دوستش داشت ...
یعنی باید بری ، یعنی نمونی سنگین تری ..

کلن موضوع پیچیده ای هست ،
الان وقتش نیست .. بی خیال

فکر میکنم حقیقت موضوع با کامنت شما همخوانی داره و یه محاسبه ی ساده کنیم سرجمع پای رفتن به پای موندن میچربه. شاید باید بی خیال شدن رو از یه جایی شروع کرد مثلا همین امروز

سحر جمعه 17 اسفند 1397 ساعت 19:49 http://roya-94.blogsky.com

سلام

درود بر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.